Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie
SÚHLASÍM
Zverejnené: 28. November 2018 10:40:01
(0)

Stavebný úrad - Zmena užívania stavby

Kolaudačné rozhodnutie presne určuje, na aký účel a za akých podmienok sa môže stavba používať.

V prípade, že dôjde k účelu užívania stavby, ktoré spočívajú v zmene spôsobu užívania stavby, jej prevádzkového zariadenia, v zmene spôsobu a v podstatnom rozšírení výroby alebo činností, ktoré by mohli ohroziť život a zdravie ľudí alebo životné prostredie, je potrebné požiadať stavebný úradu o zmenu v užívaní stavby.

Konanie o zmene užívania stavby začína stavebný úrad na základe písomnej žiadosti stavebníka. Podľa výsledkov konania vydá stavebný úrad stavebníkovi rozhodnutie o zmene užívania stavby.

 

Prílohy k žiadosti :

  • list vlastníctva
  • písomné splnomocnenie v prípade, že stavebník poverí na vybavenie žiadosti inú fyzickú alebo právnickú osobu
  • kópia z katastrálnej mapy
  • 2x projekt skutočného realizovania stavby (v zmysle §9 vyhlášky MŽP SR č. 453/2000 Z.z., ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia stavebného zákona)
  • 2x situácia osadenia stavby v mierke 1:200
  • doklad o prerokovaní s orgánmi štátnej správy, ktorých záujmov sa vykonanie zmeny dotýka, ak sa také rokovania viedli

1. Stavebný úrad - zmena-uzivania-stavby-ziadost-... (PDF)
2. Stavebný úrad - zmena-uzivania-stavby-ziadost-... (DOCX)

Komentáre (0)

(pridať)
Pridajte Váš komentár ?


(ostáva

=

© Copyright Obecný úrad č. 434, 094 15 Zámutov. IČO: 00332968, DIČ: 2020631943
Code & Design by Roman Košč - ITPROOF
kontakt | ochrana osobných údajov | zverejnené dokumenty | verejné obstarávanie | úradná tabuľa | podnety občanov | harmonogram zberu odpadu