Súbory cookie nám pomáhajú pri poskytovaní našich služieb. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Ďalšie informácie
SÚHLASÍM
Zoznam zaregistrovaných kandidátov na starostu a poslancov obecného zastupiteľstva v Zámutove - ZÁMUTOV
Pridané: 01. Október 2018 13:37:21
(77)

Zoznam zaregistrovaných kandidátov na starostu a poslancov obecného zastupiteľstva v Zámutove

ZOZNAM ZAREGISTROVANÝCH KANDIDÁTOV PRE VOĽBY STAROSTU OBCE ZÁMUTOV


pre voľby starostu obce - primátora mesta - starostu mestskej časti1)

..............Zámutov..........................................

Obec - Mesto - Mestská časť1) .......Zámutov........................................... uverejňuje podľa § 178 ods. 2 zákona č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zoznam kandidátov, zaregistrovaných pre voľby starostu obce - primátora mesta - starostu mestskej časti1):

Poradové číslo, meno, priezvisko, titul, vek, zamestnanie, názov politickej strany

 

1. Stanislav Duda, 60 rokov, starosta obce, nezávislý kandidát

2. Peter Števanka, 60 rokov, predčasný dôchodca, nezávislý kandidát

 

V Zámutove

Dátum: 1.10.2018

 

 

 


 

 

ZOZNAM ZAREGISTROVANÝCH KANDIDÁTOV PRE VOĽBY DO OZ ZÁMUTOV


pre voľby do Obecného - Mestského - Miestneho1) zastupiteľstva

v ......Zámutove...............................................

Obec - Mesto - Mestská časť1) ......Zámutove.......... uverejňuje podľa § 173 ods. 2 zákona č. 180/2014 Z. z. o podmienkach výkonu volebného práva
a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov zoznam kandidátov, zaregistrovaných pre voľby do obecného - mestského - miestneho1) zastupiteľstva podľa jednotlivých volebných obvodov:

Volebný obvod č. 1

Poradové číslo, meno, priezvisko,2) titul, vek, zamestnanie, názov politickej strany3)

 

  1. Marta Badinková, 57 rokov, ekonómka, Kresťanskodemokratické hnutie

  2. Ján Bezek, 58 rokov, lesník, SMER – sociálna demokracia

  3. Katarína Bezeková, 39 rokov, materská dovolenka, ŠANCA

  4. Mikuláš Béreš, Ing., 35 rokov, vedúci CNC páliaceho centra, nezávislý kandidát

  5. Marek Bilý, 36 rokov, podnikateľ, Strana moderného Slovenska

  6. Marek Daňo, 41 rokov, robotník, NAJ – Nezávislosť a Jednota

  7. Michal David, 35 rokov, nezamestnaný, SMER-sociálna demokracia

  8. Silvia Dudaščíková, Ing., 44 rokov, špeditérka, Slovenská národná strana

  9. Denisa Frindtová, Bc., 25 rokov, účtovníčka, SME RODINA – Boris Kollár

  10. Lukáš Gajdoš, 28 rokov, SZČO, nezávislý kandidát

  11. Daniel Halas, 42 rokov, štátny zamestnanec, nezávislý kandidát

  12. Mária Hirková, Mgr., 49 rokov, štátny zamestnanec, Slovenská národná strana

  13. Jaroslava Husáková, 29 rokov, SZČO, Strana zelených Slovenska

  14. Mária Iľová, 67 rokov, dôchodkyňa, Komunistická strana Slovenska

  15. Pavol Kochman, 58 rokov, včelmajster, SMER-sociálna demokracia

  16. Ondrej Košč, 27 rokov, správca strelnice, SMER-sociálna demokracia

  17. Andrej Lenger, 49 rokov, SZČO, Kresťanskodemokratické hnutie

  18. Dušan Majerník, 40 rokov, stolár, SMER-sociálna demokracia

  19. Ľubomír Mitaľ, 44 rokov, SZČO, nezávislý kandidát

  20. Milan Mitaľ, 64 rokov, dôchodca, Slovenská národná strana

  21. Viktória Nagyová, 41 rokov, SZČO, ŠANCA

  22. Ladislav Ovšák, 55 rokov, člen MOPS, SMER-sociálna demokracia

  23. Peter Pavlik, Bc., 39 rokov, fyzioterapeut, Zmena zdola, Demokratická únia Slovenska

  24. Ján Tancoš, 48 rokov, člen občianskej hliadky, MOST-HÍD

  25. Alena Terpáková, Mgr., 45 rokov, referent ÚPSVaR, nezávislý kandidát

  26. Štefan Tomaš, 48 rokov, podnikateľ, Strana moderného Slovenska

  27. Miroslav Vall, 34 rokov, profesionálny vojak, nezávislý kandidát

  28. Matúš Vasiľ, 36 rokov, SZČO, nezávislý kandidát

  29. Peter Virostko, 41 rokov, SZČO, SMER-sociálna demokracia

 

 

Vo volebnom obvode sa volí ...9.......... poslancov.

V Zámutove

Dátum: 1.10.2018

Komentáre (77)


XYZ (...40.50.235)
19. 10. 2018 - 07:55:38

| Ja len sa chcem spýtať tých čo urážajú kandidátov na starostu prečo oni nepodali kandidátku na tento post. Každý vie kritizovať. Ak chcete niečo zmeniť v obci tak ste mali podať kandidátku na starostu. Až potom by sa uvidelo koľko hlasov by ste dostali. A keby ste náhodou vyhrali tak co by ste dokázali urobiť pre viac ako 3000 obyvateľov. A ci by ste všetkým vyhoveli.
. (178.40.84.11)
19. 10. 2018 - 08:30:52

| Skrz ľudí ako Pavlík a spol. normálny nebudú kandidovať, každý si povie sáleného zo mňa robiť nik nebude, pýtal som sa ľudí každý povedal,že sa len uráža v obci treba nám toto-takze treba sa poďakovať Pavlikovi že niet koho
XYZ (178.40.50.235)
19. 10. 2018 - 08:38:36

| Však na tých som narážala co urážajú. Nechcela som ich menovať. Nech napíšu prečo nepodali kandidátku keď chcú tak všetko urobiť pre zamutov.
. (...40.84.11)
17. 10. 2018 - 20:49:57

| Všetci čo tu píšu len nadávate, každý z vás by sa mal pozrieť na seba, tak ako tu, tak aj na stránke Zamutov a podnety Pavlíkovej rodiny-manželka, švagor, brat, kamarát a kamarátka, píšu dookola 5-8ludi z 3300,ze sa každý bojí starostu. Voľby sú demokratické nik nevie koho som zaskrtol ci som vôbec bol, nik mňa ani moju rodinu nikdy nikto nezastrasoval, neviem komu dám hlas no je to na úbohé čo sa tu píše. Vidíme co sa spravilo za jedného, druhého či terajšieho starostu a niektorí z nás poznajú
. (178.40.84.11)
17. 10. 2018 - 20:51:48

| aj druhého kandidáta, nechajme to na 10.11.2018 nech si občania vyberú koho chcú.
. (178.40.84.11)
17. 10. 2018 - 20:55:17

| A ak niekomu to nevyjde už to vidím zase dookola, nespravodlivé, podvod, sfalsovane, zlodej.... Obaja tam budú mať svojich ľudí
. O. Ú. I. (95.103.53.25)
18. 10. 2018 - 08:14:19

| Sa zo buďte, nech ste kto ste. Ak ty istý ľudia píšu, tak preto ze sú nezastrasitelny nikým. A co také urobil súčasný starosta? Jednu vec menuje. Takú úplne kóšer bez skrupul a pre všetkých zamutovčanov veľkých a hlavne deti????
. (178.40.84.11)
18. 10. 2018 - 08:26:49

| Vám asi straší vo veži,a tvrdo spíte,nech ste kto ste,ja tu nerobím nikomu kampaň,len píšem o Tom čo čítam v podnetoch,sama nenávisť,nevnucujem nikomu svoj názor ako vy, neovplyvňujem voličov ako vy,neviem kto ste ale veľmi vám záleží aby vyhral Števanka,mne je jedno kto vyhrá
. (178.40.84.11)
18. 10. 2018 - 08:36:57

| A ešte jedna vec, keby ty istý čo píšu furt dookola to sáme že kradne, podvodník, niečo spravili keď im tak záleží na obci,podali aspoň trestné oznámenie,ak kradne zavolali políciu keď nemajú strach,alebo urobili Števankovi dobrú kampaň keď chcú aby vyhral, pes ktorý šteká nehryzie
´´ (95.103.53.25)
18. 10. 2018 - 13:11:59

| máte pravdu. tu nikto nikomu kampaň nerobí. osobne politiku nemusím. chleba lacnejší nebude. len jedno chcem-košer volby-a čestného-spravodlivého-nie arogantního-hlúpeho-podvadzajúceho a iného ...ého starostu. kto vyhrá rozhodnú len a len zamutovčane ktorý prídu osobne-fyzicky k urne, nie len papierovo. a trafená hus občas zagága, aj keď je málo ale presne trafená. a čítam trestné oznámenie? nie zlý nápad? podajte!!!
xyz (...35.190.157)
15. 10. 2018 - 16:29:56

| Vážení občania už sa toho popísalo dosť, ak je nieto schopnejší prečo nepodal kandidátku, či sa boji úplného fiaska. Dobré sa kritizuje spoza bučka , ale treba priložiť aj ruku k dielu, nie len toto je zlé alebo takto sa to malo urobiť , ukáž čo vieš a potom kritizuj. Riadiť takúto obec jednu z najväčších v okrese nie je to ľahká vec. Veď kto vie to robiť nech to ukáže. Nie je pekne osočovať starostu ani poslancov ani pracovníkov obce veď nikto nie je bez chyby ,ktoré sú poučením pre budúcnosť.
XYZ (79.233.159.95)
15. 10. 2018 - 20:44:48

| Keby, keby, keby. Je zbytočné riešiť čo by keby. Teraz tu proste máme dvoch kandidátov na starostu a je potrebné si vybrať. A v jednom s Tebou súhlasím. Áno riadiť takúto veľkú obec určite nie je ľahké. A je to o to ťažšie ak na starostovskej stoličke sedí nekompetentný, neschopný starosta (Stanislav Duda) navyše s absolútne pomýlenou motiváciou. Ak by za neho neriadili obec p.Vysoký a pani Petrová tak by bol Zámutov v totálnom rozklade. Respektive by dopadol ako všetko Dudové podnikanie(Zadlžené a v análnej časti tela). Práve preto je potrebné verejného činiteľa kritizovať, aby došlo k náprave a na starostovský post usadol kompetentnejší človek než je Duda. Máme tu dvoch kandidátov. O Dudovi všetci veľmi dobre vieme, čo je to za človeka. Všetci vieme ako sa choval k svojím bývalým zamestnancom vo svojom predchádzajúcom podnikaní(zdieranie, nevyplácanie mzdy, zastrašovanie). Všetci vieme ako zastrašoval a vydieral niektorých poslancov aby mu napríklad schválili kontrolóra čo nebude nič kontrolovať. Všetci vieme ako si z pozície starostu hájil svoje podnikateľské aktivity. Tak sa pýtam. Načo by sme mali dať hlas človeku ktorý v pozícii starostu za posledné 4 roky nič zásadného pre obec nespravil???????????????????? Bola to z jeho strany len samá udržiavačka a často ani to nie. Čo nasľuboval, nesplnil. Veď konieckoncov sa nezaslepenému človeku stačí aspoň trocha kritickým okom pozrieť na Zámutov a vidí výsledky Dudovej "práce" aj sám. Je na čase Zámutov niekam ďalej posunúť. S Dudom je to ako 1 krok dopredu a 2 kroky dozadu. Mal 4 roky aby niečo ukázal. No a on ukázal azda len ako sa chová amorálny a bezcharakterný človek.
. (178.40.108.238)
15. 10. 2018 - 21:20:49

| A o druhom kandidátovi nikto nič nevie a málokto ho pozná, jediné čo vieme je ze je dôchodca a bábka v rukách Jakubcina a Michla čo tiež nieje žiadna výhra
... (79.233.159.95)
15. 10. 2018 - 21:41:00

| No tak napríklad o ňom vieme, že všetko čo si v živote zarobil, si narozdiel od Dudy zarobil poctivou prácou. Počuj kam Ty na tie rozprávky s Jakubčinom a Michľom chodíš? Snáď Ti tie vtipy nerozpráva sám Matuška? ;-)
...... (85.248.46.12)
16. 10. 2018 - 20:06:43

| Konštrukčná kritika ešte nikomu neublížila. Samozrejme tento ich pochopil. A Zámutov nemá riadiť jeden človek ale hlavne obecný parlament. Nie starosta. No v Zámutov to tak nefunguje. Len ja ja ja a na špinavú prácu ma svojich re re re ho ho ho.
Viktoria Nagyová (...97.118.121)
11. 10. 2018 - 11:10:37

| Každého je osobné a slobodné rozhodnutie, či ide kandidovať alebo nie, voliči rozhodnú akých budú mať poslancov a starostu. Najlepšie sa komentuje ako anonym, nemať tu odvahu sa podpísať. "Ten kto Ťa uráža, sa Ťa najviac bojí." (japonské príslovie)
,, (92.245.4.115)
11. 10. 2018 - 11:50:19

| Presne ,to sedí na Pavlíka,dobre si to napísala
Viktória Nagyová (87.197.118.121)
11. 10. 2018 - 12:34:34

| No a kde ostal podpis, čoho sa bojíš? Presne opačne si to pochopil, ja som narážala na komentáre na kandidátoch, ktorí tam ešte ani nie su a už ich urážate.
, (178.40.108.238)
13. 10. 2018 - 11:46:12

| Alebo ten čo v živote nič nedokázal, nespravil sa najviac sťažuje najviac chce, či to je z Číny je mi fuk, no je to tak.
XYZ (212.79.110.101)
14. 10. 2018 - 20:03:12

| Kto volí Dudu tak nech pamätá, že volí tiež Matušku a spol.
"""""""" (...48.46.12)
08. 10. 2018 - 17:52:54

| poslanci skáču ako píska stolička. česť výnimkám. no jedna ani dve lastovičky leto neurobia ako ľudová múdrosť praví, a preodenci a spol sa zamyslí (ak ma čím.) čo ďalej Zámutov? Kto si? Kam ďalej? Quo Vadis Zámutov. Rozum, rozum rozum v hrsť a svedomie a česť so sebou k volebnej urne.
´ (...48.46.12)
08. 10. 2018 - 17:48:01

| čítal(a) som komentáre vás všetkých. a každý ma svoju pravdu. zaslepenému oči neotvoríš, nepochopí ten do vtedy kým rectoskop (prístroj s kamerou do zadku čo kontroluje a ké hovno je v ňom) funguje. Milí zámutovčanemáte možnosť rozhodnúť o ďalšom smerovaní obce a bude taký aký mu určite vo volbách. Tak hor sa voliť nie len haniť či kritizovať.Chcem veriť v SPRAVODLIVÉ, NEFALŠOVANÉ, NEZMANIPULOVANÉ VOLBY.
. (178.40.84.11)
19. 10. 2018 - 08:13:22

| Áno keby bolo z čoho vybrať, ísť len z núdze cnost vybrať z ničoho nič. Zazmurit oči a kruzkovat
mária (...35.182.9)
08. 10. 2018 - 14:01:45

| premýšľajte ako sa vyjadrujete
... (79.233.159.95)
08. 10. 2018 - 17:29:58

| Vyjadrujem sa tak ako si podvodník, zlodej, ignorant a špekulat Stanislav Duda toho času omylom starosta zaslúži ;-)
... (...33.159.95)
08. 10. 2018 - 13:56:54

| ;-) Viete čo? Je zbytočné sa tu baviť o poslancovi Pavlíkovi. Mňa on vôbec nezaujíma. Dôležité je to, že Zámutov má momentálne za starostu podvodníka a zlodeja. Mimochodom stále nepoznám váš názor na starostov nedávny pokus o podvod so svojím pozemkom, kforý je jasne podložený faktami. Táto skutočnosť vám vôbec nevadí??? To je poxľa vás úpne v poriadku. To je podľa vás norma?
... (85.135.182.9)
08. 10. 2018 - 14:15:13

| Neviem aký podvod s pozemkom myslíte, lebo mnohé veci čo tu píšete sú iba táraniny, ničím nepodložené. Písať sa dá všeličo, veď papier to znesie. Keby išlo na koreň veci a začalo by sa vyšetrovať, kto koho osočuje, potom by mnohí odskočili od svojich smelých fantazmagórií...
... (79.233.159.95)
08. 10. 2018 - 16:13:45

| O čom hovorím? Takže môj milý hovorím o uznesení 247/23/2017 a o návrhu zmeny Z1/4 kedy sa starosta snažil vyčarovať zo 600štv.metrov 2450štv.metrov. Myslím, že je to stále na obec.urade k pripomienkovaniu. Alebo sa pozrite na FB Zámutov - podnety a pripomienky priaznivcom a občanov.
. (178.40.108.238)
09. 10. 2018 - 11:55:38

| Pokus o podvod so svojím pozemkom,tak to si neviem predstaviť čo by ste vraveli na majiteľa iného Zamutovskeho penziona ako prišiel k pozemkom v celom Zamutovskom chotári,to by trebalo preveriť,až to by vám sánky padali,a tých pozemkov veru je
... (79.233.159.95)
10. 10. 2018 - 11:05:57

| ;-) ;-) ;-) No ale stále neviem čo vravíte na to že sa starosta snažil spraviť zo 600 štv.metrov 2450 štv.metrov.
. (85.135.205.58)
11. 10. 2018 - 10:01:03

| tu možno vidieť len závisť, že si niekto navyši hodnotu svojho vlastného pozemku, takým spôsobom, že to obec ani nikoho nič nestojí. Iba ak to, že poslanec má problém zdvihnúť ruku? Tak o akom obohacovaní tu hovoríte?
... (79.233.159.95)
11. 10. 2018 - 13:07:50

| Takže podľa Teba je normálne ak má starosta schválených 600 štv.metrov a on si chce nechať zakresliť 2450 štv.metrov? To na akej planéte žiješ?
. (...37.234.148)
08. 10. 2018 - 10:00:07

| prospešný pre obec za 7rokov.stale sa tu píše že starosta je zlodej , prečo nesedí,kde sú trestné oznámenia, či len babka povedali.
. (...37.234.148)
08. 10. 2018 - 09:57:52

| Čiže poslanec je iba nato aby zdvíhal ruku,alebo sa zdržal hlasovania ako Pavlík pri väčšine prípadov- skúste si prejsť každé jedno zasadnutie,nepotrebujeme podľa vás poslancov aby prišli s nejakým návrhom či nejakou pomocou pre obec,tak to môže byť kto chce si privyrobiť nejaké € za to že tam sedí.napr.taky futbal bol proti teraz je za iked sme túto sezónu nevyhrali ani zápas.spytajte sa ho koľko nazbieral podpisov za poslanca keď nakoniec šiel za stranu, prečo stratil dôveru a čím bol
... (...33.159.95)
08. 10. 2018 - 09:18:45

| ík Duda-starosta. Chce to pozorne sledovať zastupiteľstvá a súvislosti a nie veriť len rečiam. Chce to predovšetkým vymeniť starostu môj(moja) milý. Do pozornosti dávam napríklad starostov posledný pokus o podvod s jeho pozemkom, kedy sa pokúša nezákonne obohatiť na úkor obce. A div sa svete niektorí poslanci mu to akosi nechcú dovoliť ;-)
... (...33.159.95)
08. 10. 2018 - 09:12:12

| Tak moment. Poslanec je tam mimo iné od toho aby odsúhlasil, alebo neodsúhlasil rôzne návrhy, uznesenia, projekty atď. Takže podľa vás poslanec koná proti obci ak hlasuje proti niečomu, čo je nevýhodné pre obec, alebo sa na tom starosta obohacuje a obchádza zákon???. Dajte tu aspoň jeden príklad kedy napr.poslanec Pavlik (keď ho už uvádzate) hlasoval proti obci a nie proti starostovmu podvodu a špekulácii.Reči, že starosta sa snaží, ale poslanci mu to nedovolia šíri predovšetkým zlodej a podvodn
. (...37.234.148)
08. 10. 2018 - 07:50:45

| poslanec skladá sľub že bude pomáhať rozvoju Zamutova nie 4roky bojovať proti starostovi a pre obec neurobí nič,ono sa dajú robiť obe veci naraz len Pavlík to nepochopil
. (...37.234.148)
08. 10. 2018 - 07:40:30

| Alebo kto nepôjde tak mu je jedno,lebo niet z čoho vybrať,a poslanci,čo boli teraz ako pomohli Zamutovu-nijak, vymeniť do jedného.
... (...79.110.101)
07. 10. 2018 - 21:59:09

| Ak človek nepôjde voliť, tak v podstate volí toho kto vyhraje. Toto si je potreba uvedomiť.
. (...37.234.238)
07. 10. 2018 - 19:45:49

| Strasne..... Niet koho volit.... Cisty blud.... Bbblllleeeee
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 22:54:20

| 11.novembra sa zobudite
... (...79.110.101)
06. 10. 2018 - 22:46:53

| Z 29 kandidátov na poslancov sú piati nezávislí. Takže to čotu hovoríte veľmi nesedí. To že kandidujú za stranu má iné dôvody, než že by bol problém so zháňaním podpisov. To je ale nateraz jedno. A k tým kandidátom na starostu. Je zbytočné lamentovať prečo nekandiduje ešte niekto iný. Čím viac kandidátov by zas len nahrávalo zlodejovi Dudovi. A presne ako hovoríte. Zlodej Duda má svoju slepú voličskú základňu, tá ale nieje zas tak veľká, chce to len nefalšovať voľby.
? (85.135.182.9)
08. 10. 2018 - 14:05:45

| čo myslite tým nefalšovať voľby
... (79.233.159.95)
08. 10. 2018 - 17:31:59

| Spýtajte Stanka Dudu v súvislosti s minulými voľbami. Zaiste vám to rád vysvetlí ;-)
. (178.40.108.238)
08. 10. 2018 - 21:18:23

| A Dušana Višňovského pred a nebohého Matu pred, pred. všetko podvod hlavne ze pri sčítaní tam obe strany majú svojich ľudí. No Števanka tam do sadil samých negramotnych
... (79.233.159.95)
08. 10. 2018 - 22:12:43

| Predchádzajúcich starostov už nechajme tak. To je minulosť. Podstatný je teraz ten podvodník a zlodej čo tam teraz sedí ;-) ;-) ;-)
... (212.79.110.101)
09. 10. 2018 - 22:26:03

| Aha takže Dudovi minule podvod vyšiel, lebo Števanka tam dosadil negramotných ľudí? Čiže v podstate potvrdzuješ Dudov podvod s voľbami. Aha ;-) Ináč keď sa tu bavíme o gramotnosti. Duda je nielen zlodej a podvodník, ale ašte aj negramotný diletant. Ty, ja aj celý Zámutov vie z ktorej že to triedy záklanej školy Duda vyšiel ;-) ;-) ;-)
. (178.40.108.238)
09. 10. 2018 - 23:26:24

| To aké prášky berieš
... (37.48.41.138)
10. 10. 2018 - 06:30:20

| Nie dôležité aké prášky beriem. Dôležité je, že súčasný starosta je podvodník a zlodej ;-)
. (178.40.108.238)
10. 10. 2018 - 06:44:53

| Je dôležité, pri praskoch co potvrdujes že berieš trepe bludy, nedáš tu fakty co ukradol, komu ukradol, koľko?
... (79.233.159.95)
10. 10. 2018 - 11:10:08

| Budem sa opakovať, ale to nevadí ;-) Starosta chce zo 600 štv.metrov stavebného pozemku vyčarovať 2450štv.metrov. Finančné obohatenie si zaiste ľahko vypočítaš ;-) ;-) ;-)
. (178.40.108.238)
10. 10. 2018 - 14:26:47

| No to sa opakujes,to je cca 2tyzdne,a isto vieš že tam chce stavať dom pre seba na vlastnom pozemku nie na predaj- keby to bol napr. Michlo alebo Števanka tak Pavlík z radosťou schváli,že kradne hovoríte už pár rokov, niečo staršie nemáš.
... (79.233.159.95)
10. 10. 2018 - 21:17:54

| :-) :-):-) Dobrý pokus. Pozri Dudov milý ;-) Budem sa opakovať tak dlho ako bude treba. Je úplne jedno či tam chce stavať dom, akvapar či nebodaj bordel. Tu ide o to, že sa snaží podvodom zvýšiť cenu pozemku, no ako vidím, Ty to očividne zľahčuješ. Kam sme to dopracovali, keď starosta nedodržuje záväzné uznesenia? Potom sa vlastne nie je čo čudovať, že Zámutov je tam kde je keď má starosta podporovateľov tvojho charakteru(veď nech si ukradne veď sa nič nedeje)
. (178.40.108.238)
10. 10. 2018 - 21:58:27

| Tak sa opakuj a vol Števanku ci vlastne Jakubcina. A potom uvidíš ten cirkus
... (79.233.159.95)
10. 10. 2018 - 22:18:17

| Čo môj milý Dudomil? ;-) ;-) ;-) Máme obavy, že tentokrát voľby prebehnú regulérne ? ;-);-);-)
. (178.40.108.238)
11. 10. 2018 - 10:27:24

| je to zbytočné riešiť, ako vždy samé urážky - posranec,dudomil, zlodej ......nik nečíta o čo tu ide že niet koho voliť, slovník troch ani sa nedá vyjadriť koho lebo neklesnem na ich úroveň z face-bukovej stránky - podnety občanov čo dokážu len urážať a nič pre obec nespraviť.
,, (92.245.4.115)
11. 10. 2018 - 11:48:03

| Ten čo dáva tých smajlíkov,on nevie nič len sa vysmievať urážať , čistý Pavlík mladší, keď uráža starostu dobre ale urážať ľudí čo majú iný názor to vie len slabý človek s veľmi nízkym IQ.
... (79.233.159.95)
11. 10. 2018 - 13:55:10

| Tak pre Teba dám tých smailíkov hneď 5 ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) Ináč dobrý pokus, aj keď vedľa ;-). Ale neodbiehajme od témy. Podstatné je, že zlodej a podvodník usiluje o znovuzvolenie za starostu(dokonca tentokrát možno bez falšovania volieb, aj keď tomu veľmi neverím že by sa nepokúsil znova) a na to je potreba myslieť pri vhadzovaní hlasov do urny.
. (176.10.40.207)
11. 10. 2018 - 17:08:14

| Niektorí to nepochopia,myslia že postavia dôchodcu a problém vyriešený
... (89.24.57.87)
11. 10. 2018 - 17:44:11

| Niektorí to nepochopia,myslia si že znova postavia zlodeja a podvodníka a problém je vyriešený.
. (176.10.40.207)
11. 10. 2018 - 17:54:10

| Oni problém nemajú,takže nič neriešia
... (89.24.57.87)
11. 10. 2018 - 18:05:51

| Veď práve Dudovi voliči problém asi nemajú, lebo sú spokojní s tým čo v obci (NE)majú ;-)
. (178.40.108.238)
11. 10. 2018 - 19:45:41

| Presne tak, a voliči Stevanku slepo veria že budú mať všetko a namiesto dodávky kúpi autobus a už nik nebude chodiť pešo
... (89.24.57.70)
11. 10. 2018 - 20:01:22

| No to by možno platilo ak by Duda "kúpil aspoň tú dodávku" ;-)
J (178.40.84.11)
19. 10. 2018 - 08:15:31

| Áno z dôchodkarom Stevankom budú rozvazat ludi vám......
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 21:43:24

| Vy ste asi nič nepochopil, ľudia nepôjdu lebo dobre poznajú oboch a pôjdu len Dudovci, ja som sa snažil ci fakt nieje nik iný ako dôchodca Števanka, mladší ambiciózny trebars aj žena. poslanci zbierali podpisy a ako poniektorí dopadli mali problém 200hlasov tak šli za stranu a to kandidáti co sú za Stevanku
... (...79.110.101)
06. 10. 2018 - 21:30:35

| Nič v zlom, ale tie vaše dôvody, to sú všetko ala jedna babka povedala. Ja mám úplne iné informácie od ľudí čo s ním pracovali. Myslím, že za pokus to stojí. Čo môžeme stratiť? Hlbšie než s terajším zlodejom a podvodníkom Dudum už klesnúť ani nejde. Toto si je potreba uvedomiť. Zlodej Duda šancu mal a ako s ňou naložil? Kam sme sa za 4 roky posunuli? Ak ľudia rezignujú a voliť nepôjdu, tak tým ničomu nepomôžu.
. (178.40.108.238)
08. 10. 2018 - 19:45:39

| V Bukoze mu bolo tak super, každý ho mal rád že to už nemohol, aký bol obľúbený až z toho odišiel do predčasného dôchodku
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 20:39:28

| A poslanci, ktorí vie pomôcť obci
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 20:33:17

| Z kaluze do blata, to niet koho vybrať z 3300 obyvateľov, človek ktorý 30rokov žil mimo Zamutov, starší ľudia nie v dobrom spomínajú ako sa vyjadril keď odchádzal, sa vráti a na dôchodku chce biť starostom, v bukoze kde robil by vám o ňom vedeli hovoriť a veru ze nie v dobrom, to fakt niet koho postaviť, či čakáte že bude celú obec rozvazat do kostola tak bude starosta
. (85.135.182.9)
08. 10. 2018 - 14:21:17

| Chcem iba podotknúť, že nikto nikoho nemôže donútiť kandidovať, ani postaviť kandidáta bez jeho súhlasu. Je to na každom z nás ako sa rozhodne, čiže môže kandidovať každý, kto splní podmienky...
. (85.237.234.148)
08. 10. 2018 - 16:10:12

| Toz pravda no skrz reči ako posranci......už normálny ľudia kandidovať nechcú, nechcú aby si z nich niekto robil srandu
. (85.135.205.58)
11. 10. 2018 - 09:54:42

| keď si to dovolia, tak to je ich problém. Neviem dokedy budú jední druhým nadávať. Dovtedy sa chodí s džbánom po vodu...
... (...79.110.101)
06. 10. 2018 - 16:37:07

| Čo je zlé na predčasnom dôchodcovi? Celoživotný zlodej a podvodník čo teraz starostuje je v poriadku?
. (178.40.84.11)
19. 10. 2018 - 07:28:56

| Čo je zlé, mi nepotrebujeme starostu figúrku v dôchodcovskom veku, to nieje ako prezident na parádu, potrebujeme ambiciózneho, skúseného, ktorý vie robiť s ľudmi, vzdelaného, promktneho dobré keby mladého na dlhšie obdobie, nie na 4roky a to Števanka fakt nieje. Viem že neskoro no fakt nebolo koho osloviť, možno sám by nešiel ale keby...
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 12:38:20

| 3300 obyvateľov
. (...40.108.238)
06. 10. 2018 - 12:37:34

| Predčasný dôchodca, to je vtip z 23:00 obyvateľov
Pridajte Váš komentár ?


(ostáva

=